Problem att logga in eller signera på Mina sidor

När du loggar in på våra tjänster behöver du en elektronisk legitimation, ett e-ID. Vi godkänner tre olika e-ID:n, BankID, Freja e-ID Plus och Telia. 

För att BankID ska fungera på Mina sidor, Mitt medlemskap och Medlemsansökan måste du tillåta cookies/kakor och popup-fönster. Det gör du i webbläsarens/browserns inställningar. Nedan hittar du guider för olika telefoner och datorer.

Några enkla tips:
Har du en iPhone/iPad – använd Safari i stället för Google Chrome
Har du en Samsung, Sony, Huawei, eller annan Android – Använd Chrome i stället för Google Search

Tekniska krav

Mina sidor är anpassad för följande webbläsare:

  • Google Chrome, version 40+
  • Firefox, version 32+
  • Internet Explorer, version 10-11
  • Safari, version 7+

Instruktioner för iPhone

  • Klicka på Inställningar på telefonen
  • Gå till Safari

Kontrollera att:

- Under Favoriter: Blockera alla Popuppfönster är Avstängd (inte grön)

- Under Integritet och säkerhet: Spåra inte mellan webplatser är Avstängd (inte grön).  Blockera alla cookies är Avstängd (inte grön)

När alla tre är avstängda ska det fungera att logga in och signera tidrapporter och ansökningar med Safari.